tiistai 14. kesäkuuta 2016

Voittaja fiilis!

Viikon uurastuksen jälkeen voin todellakin sanoa olevani itsestäni ylpeä. Painosta lähti 800g, joten nyt ollaan 66.6 kilossa. Kamala luku! :D Enteileeköhän se jotain pahaa? Herkut ovat pysyneet täysin poissa ruokavaliosta, eikä niitä ole edes tehnyt mieli. Kahvihuoneen pullat ja karkit on ingoorattu täysin. Oon sokeesti tuijottanut mun proteiinirahkoja ja hedelmiä. Ruoka on ollut terveellistä ja ravitsevaa, joten himoja ei ole päässyt edes syntymään.
Lauantaina käytiin koirien kanssa Repoveden kansallispuistossa ulkoilemassa sellaset kolme tuntia. Välillä maasto oli todella haastavaa ylämäkeä, joten hikiä pukkas. Nuotion ääressä nautin herkullisen cesarsalaatin, riisikakkuja ja tuoreita mansikoita. Makkarasta en muutenkaan perusta, joten siitä ei ollut edes hankalaa kieltäytyä. Illalla menimme istumaan terasille kavereiden kanssa. Tilasin tiskiltä mojiton ilman alkoholia ja sokeria. Sain vichyn, mintulla, limellä ja jäämurskalla. Oikeasti todella lähellä alkoholillista versiota maun puolesta!

Illalla aikaisin nukkumaan, sillä aamu herätys soi 4.30. Joten, mä olin klo 5.00 salilla kameran kanssa valmiina purkittamaan treenit talteen. Jäätävä sitä fiilistä, kun siihen aikaan salilla on valot päällä, musiikki pauhaa ja ketään ei ole paikalla. Sai vetää treenit rauhassa ja kuvata miten halusi. Loppu fiilarit ihan älyttömät! Olin ennen seitsemää kotona ja aloitin heti videon muokkaamisen. Videon alussa alkulämpät soutulaitteessa ja loppu venyttelyt juoksumatolla.


Mun tuntemukset tästä koko hommailusta on ihan katossa! Mä oon ihan mielissään kaikista tuloksista mitä on tullut. Se rantapallo on tyhjennyt ainakin puoleen, mun reidet on ihan pelkkää rautaa, haba on jäätävä ja hartiat levenee. Mä en ikinä halua menettää tätä tunnetta!

- Epsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti